2020-07-29 Новини про обладнання
Дистанційна сервісна підтримка
Альфа Лаваль - світовий лідер в області теплообмінного, сепараційного та потокопровідного обладнання - впроваджує інструмент дистанційної сервісної підтримки для забезпечення найвищого рівня обслуговування замовників навіть у період соціального дистанціювання і обмежень на пересування. Інструмент IFS Remote Assistance дозволяє Альфа Лаваль оперативно реагувати на потреби в сервісному обслуговуванні, здійснювати віддалене усунення неполадок і надавати замовникам дистанційну підтримку на різних етапах технічного обслуговування, забезпечуючи безперервну роботу обладнання.
Наслідки пандемії корона вірусної інфекції COVID-19 - обмеження переміщень, самоізоляція і соціальне дистанціювання - ускладнили надання послуг на місці. З цієї причини компанія Альфа Лаваль вибрала і впровадила програмний засіб дистанційній сервісної підтримки. Він дозволяє двом користувачам (які територіально знаходяться в різних точках) працювати спільно і взаємодіяти в режимі реального часу, роблячи замітки на екрані, стоп-кадри, використовуючи жести і навіть додаючи реальні об'єкти в середовище змішаної реальності. Перевага полягає в тому, що замовник може доручити фактичне виконання завдань власним інженерам з технічного обслуговування, які отримають дистанційну підтримку експерта Альфа Лаваль, що зводить до мінімуму або повністю виключає простої.
«Інструмент дистанційної сервісної підтримки є важливим кроком на шляху подальшого підвищення якості обслуговування замовників. У ці непрості часи він дозволяє нам залишитися надійним партнером, зберігаючи безпеку як наших власних співробітників, так і замовників», - говорить президент напрямку глобальних продажів і обслуговування Альфа Лаваль Joakim Vilson.
Цей інструмент вже широко впроваджується по всьому світу завдяки організації сервісного обслуговування Альфа Лаваль, і кількість охоплених нею галузей і сфер застосування буде тільки рости. Інструмент також буде використовуватися і для інших цілей, наприклад, в навчанні.
Чи знаєте ви, що … Альфа Лаваль має понад 100 сервісних центрів, 700 інженерів з технічного обслуговування та штат досвідчених експертів, які надають підтримку замовникам в більш ніж 160 країнах світу?
Посилання
Все